ståle sørensen

Er du også liberal?

Sunday, June 24, 2007

Oppdateringer

Nå skal jeg jammen skjerpe meg. Har tatt en lang ferie fra bloggen. Kanskje velfortjent, har nå blogget i flere år og hatt flere innlegg hver måned, kanskje på tide med et avbrekk?
Nå er jeg iallefall tilbake og skal oppdatere jevnlig fremover.
Det har kommet et annet nyttig verktøy som jeg også bruker, også politisk, facebook. kan en eller annen smart geek klare å kombinere disse, slik at bloggen min kan komme opp på facebook feks?
Bare en tanke...

Labels: ,

1 Comments:

At 3:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Det hadde vært fint om Blogger kunne deles på facebook, slik som Flicker for bilder (se på min side). Inntil videre kan du sjekke Posted items på Facebook. Når du deler en lenke (til din blogg for eksempel) vil den legge seg på siden din, og det vil også sendes beskjed til dine venner.

 

Post a Comment

<< Home