ståle sørensen

Er du også liberal?

Saturday, September 08, 2007

Tør jeg be om et kryss?

Dagen er snart her, mandag 10. september og den store hendelsen er selvfølgelig lokalvalget.
Jeg meldte meg inn i Venstre i 2001 pga et sterkt engasjement for miljøvern og troen på et mer raust og åpent samfunn.
Etter ferdig kunstutdannelse i 2000 har jeg livnært meg på kunst, kunstundervisning og diverse styreverv. Jeg vet hva det vil si å drive for seg selv, og jeg vet hvor skoen trykker for oss som er kunstnere i Oslo. Det er jammen ikke lett å finne inntekter, atelier eller forståelse for de kunnskaper vi innehar.
Jeg står som nummer15 på Venstres bystyreliste og har et mål om å komme inn i kulturkomitèen. Venstre fikk i høst 10.8 på en Oslomåling. Dette kan gi oss 7 representanter og jeg kan bli en av dem, avhengig av personstemmer. Det eneste som skal til er et kryss på lista.
De som kjenner meg vet jeg jobber hardt, og jeg lover å gi jernet for Oslo i fire år fremover. Jeg er overhode ikke opptatt av utmerkelser, ære eller penger. Jeg vil inn i bystyret for å gjøre en viktig jobb, både for Oslos kulturpolitikk og en ny giv for Oslos miljøpolitikk.
Du bestemmer om dette er noe du også vil jeg skal gjøre.
Hvis du ikke ønsker å stemme Venstre, men vil gi meg en stemme likevel, skriv da mitt navn nederst på stemmeseddelen til det partiet du velger –hver stemme teller!

Hvis du vil stemme Venstre, tusen takk, så krysser du av bak nr. 15. Ståle Sørensen –hver stemme teller!

Om du ikke velger å gi meg din stemme håper jeg du allikevel bruker din demokratiske rett til å endre på listene. Det er DU som bestemmer hvem som skal representere deg i bystyret

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home